Friday, February 24, 2012

••❤•• khilaf ••❤••



. . . cukuplah dengan ampun dan maaf , cukuplah dengan rasa berdosa . untuk merasa cinta semula untuk kembali ke pangkuanNYA . . .

tak tau kenapa saya menulis bait² lagu kat atas tapi bait² lagu nie memanggil² saya untuk berkongsi sesuatu . lirik kat atas nie lagu Khilaf nyanyian kumpulan Okid . berbalik pada cerita . kadang² saya rasa cinta itu tak adil buat saya . setelah penat saya mengharungi sisi² gelap bersama manusia² bernama lelaki akhirnya mereka itu pergi bersama seorang yang lain dengan diri yang kini tanpa kegelapan lagi . adilkah itu ? kalau dikirakan hilang akal , sudah tentu jawapan saya adalah tidak ! tapi bila dilewati kembali semua yang berlaku , saya sedar semua itu berbalik pada saya juga .

salah saya kerana berusaha menjadikan seseorang menjadi lebih baik daripada sebelumnya sedangkan diri sendiri masih terpinga² . salah saya kerana berusaha membantu seseorang berubah sedangkan diri sendiri masih rebah . salah saya kerana menginginkan hal² cinta dunia yang indah sedangkan cinta padaNYA masih jauh tertinggal bersalah .

maka , berbaliklah perempuan itu kembali ke pangkuanNYA untuk merasa cinta semula . mungkin masih payah kerana dia masih merangkak menadah untuk ampun dan maaf atas khilafnya . . .

perempuan itu adalah aku yang dulu memperjuangkan perasaan yang aku namakan cinta sedangkan itu hanyalah timbunan dosa semata² .


regards ,



No comments:

Post a Comment