Sunday, June 17, 2012

••❤•• abah , ouh abah ! ••❤••



. AL-FATIHAH ABAH .
. MD. RAHIM BIN REJAB .

hah ! hari nie hari bapa . ramai yang post status kat Facebook cerita pasal hero masing² ! HEHEHE !

saya pun ada cerita sendiri tentang hero saya tapi biarlah cerita tu jadi simpanan saya sendiri . yang saya tahu sepanjang 18 tahun saya berpeluang mengenali dia sebagai seorang abah , dia adalah lelaki yang pendiam tetapi sangat menceriakan . sehingga ke hari ini walaupun dia sudah tiada di sisi mengingatinya tetap menceriakan diri ini . semoga abah berbahagia di sana . kami selalu merindui abah di sini . insyaALLAH sampai masa ketemu lagi kita di sana , abah .

dan ! dan ! SELAMAT HARI BAPA ! :)
untuk semua bapa dan bakal bapa di luar sana !
anda adalah satunya lelaki yang menjadi bukti bahawa tidak semua lelaki sama seperti yang pernah menyakiti hati kami .


regards ,

No comments:

Post a Comment