Wednesday, January 11, 2012

| drama | ✿ dingin lavenda ✿



sebenarnya drama nie dah lama bersiaran kat tv cuma saya yang tak perasan . tapi sepanjang minggu nie hampir setiap hari (sementara nak sampai ke hari Jumaat nie) saya dengan tak sengaja tertonton sedutan drama nie . menarik ! sejuk mata memandang sedutan drama nie . drama tentang kehidupan orang Melayu kita di perantauan dan sudah pasti isu keagamaan diketengahkan sesuailah dengan slot Zehra nie . entri kali nie cuma nak kongsi betapa fanatiknya saya secara tak sengaja dengan drama nie .

adaptasi novel karya Nurulsham Saidin : Dingin Salju Indiana dengan lagu tema drama nie yang juga telah menjadi lagu tema blog saya iaitu Di Saat Aku Mencintaimu : Band Dadali . ok ! kalau nak tau lebih tentang drama nie boleh like

Fanpage drama nie kat sini : http://www.facebook.com/pages/Dingin-Lavenda/207508165984972 . slamat menonton !

_________________________________________________

p/s : seperti biasa ! drama adaptasi novel semakin diminati selepas amukan Ombak Rindu . wah ! begitu . HEHEHE . :p


regards ,

images from : http://google.com

No comments:

Post a Comment