Wednesday, January 11, 2012

••❤•• kau dah berubah ! ••❤••



berpuas hati dengan design blog , saya pun blogwalking di blog sendiri . all of sudden , i realized that entri yang saya blogkan perlahan berubah . mungkin kerana usia yang menginjak menyebabkan tulisan saya semakin serius . kalau dulu , doubleyou berterabur sini sana , huruf k tertinggal merata . sekarang tak lagi . kalau dulu entri banyak tentang perihal peribadi dengan tulisan kecil besar tak tentu lagu . entri sekarang lebih bebas tentang dunia luar yang pelbagai tentu .


jujurnya , saya kini lebih selesa !
bukan bermakna saya seorang yang bersimetri , semua perlu tepat sudutnya . cuma saya rasa , saya lebih matang dengan sebegini gaya .

_________________________________________________

p/s : tak salah sekali sekala luahan perasaan dengan tulisan , tapi kena selalu ingat bukan semua orang menghiraukan .

p/s/s : title entri lepas nie ada yang akan ada tag ! :)
contoh : |drama| |movie| dsb . check it out !


No comments:

Post a Comment