Wednesday, September 21, 2011

. kemaskini .


. KEMASKINI + UPDATE .
1:27 dated 21st September 2011 .
its already two weeks i left this blog alone and lonely .
*ape punye tuan laa saya nie*

tuan nie sibuk sikit dengan aidilfitri die . HEHEHE ! sebenarnya kalau diikutkan panjang nak tulis nie . ade laa lebih kurang kain ela lapan papan tapi takpelah kita pendek kan jadi kain pasang empat meter . cakap pasal kain , tahun nie pada hari raya pertama saya takde baju raya . ohdem ! jangan tanya kenapa , saya pukul anda nanti . HUHUHU ! tapi takpelah . baju raya saya tu akhirnya muncul pada hari saya buat open house + reunion kechik dengan geng saya sabtu lepas . YES !

kat open house tu pulak , tetamu yang dah lame saya tunggu kemunculan die akhirnya tiba . DOUBLE YES ! siapakah beliau tak boleh tulis kat sini . sebab dah janji kat atas tadi nak buat post yang pendek kan . HEHEHE ! kita sambung tulis kat post lagi satu . kbai .

MINAL 'AIDIN WAL FAIZIN . HALAL BI HALAL .
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ! MAAF ZAHIR & BATIN !


regards ,


No comments:

Post a Comment